ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА
РЕПУБЛИКА СРБИЈА-ГРАД БЕОГРАД
ГРАДСКА ОПШТИНА РАКОВИЦА
УПРАВА ГРАДСКЕ ОПШТИНЕ
Број: 111-9/2024-V
Бeoград, 14.11.2024. године
На основу члана 4. став 8. и члана 94. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе (“Сл. Гласник РС“, бр. 21/16, 113/17, 95/18, 113/17 – др.закон, 95/18 – др. Закон, 86/19- др. Закон, 157/20 – др. Закон, 123/21 – др. закон, 92/23), члана 8. став 1, члан 9. став 1, члан 10. став 1. и 2. и члан 11.-13. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама лолкалне самоуправе („Службени гласник РС“, број 107/23) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 Број: 112- 2429/2024 од 27.03.2024. године, В. Д. начелник Управе градске општине Раковица, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА
I Орган у коме се положај попуњава: Управа градске општине Раковица, Мишка Крањца бр. 12.
II Радно место које се попуњава: Руководилац одељења за заједничке послове и друштвене делатности, у звању самостални саветник, број службеника 1.
III Опис посла и услови рада за положај начелника Управе који се попуњава, предвиђени су Правилником о организацији и систематизацији радних места у Управи градске општине Раковица, и то:
Oпис послова: Руководи радом одељења, одговоран је за законит и благовремен рад Одељења, организује рад и стара се о правилном распореду послова на поједине организационе јединице и о испуњавању радних дужности запослених; организује и надгледа припрему пројеката за доделу помоћи ИРЛ; ради на превенцији ванредних ситуација и учествује у раду Штаба за ванредне ситуације; потписује решења из надлежности Одељења; обавља најсложеније послове из надлежности рада Одељења.
Стручна спрема: високо образовање на основним академским студијама друштврног смера у обиму од најмање 240 бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, пет година радног искуства у струци и потребне компетенције за рад службеника у органима аутономних покрајина и јединицама локалне самоуправе, које су одређене за свако радно место и саставни су део Правилника о организацији и систематизацији радних места.
IV Услови за заспослење на радном месту
У радни однос може се примити лице које испуњава следеће услове:
- Да је пунолетан држављанин Републике Србије;
- Да има стечено високо образовање на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету;
- Да има најмање 5 година радног искуства у струци
- Да има положен државни стручни испит или правосудни испит;
- Да није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора у трајању од најмање шест месеци;
- Да лицу није раније престајао радни однос у државним органима због теже повреде дужности из радног односа;
- Ако има потребне компетенције за рад на радном месту.
Лице које нема положен државни стручни испит или правосудни испит, може да поднесе пријаву на конкурс, али је дужно да достави доказ о положебом стручном односно правосудном испиту у року од 20 дана од дана истека рока за подношење пријава на конкурс. Ако лице не поднесе доказ о положеном државном стручном испиту, његова пријава ће бити одбачена.
V Врста радног односа и место рада: службеник заснива радни однос на неодређено време, а место рада је Градска општина Раковица, ул. Мишка Крањца бр. 12, Београд.
VI Компетенције које се проверавају у изборном поступку:
У изборном поступку се проверавају опште функционалне компетенције, посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и мотивација за рад на радном месту.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази изборног поступка.
VII Поступак и начин провере компетенција:
- Провера општих функционалних компетенција и то:
- Организација и рад органа аутономне покрајине, односно јединице локалне самоуправе у Републици Србији,
- Пословна комуникација и
- Дигитална писменост.
Вршиће се провером на електронској платформи на којој се проверавају опште функционалне компетенције државних службеника у органима државне управе. Тестови за проверу ове компетенције сачињавају се путем случајног аутоматског избора питања/задатка из база питања/задатака затвореног типа које формира, ажурира и стандардизује министарство надлежно за послове локалне самоуправе у сарадњи са службом Владе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
- Провера посебних функционалних компетенција
- Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада:
- Послови руковођења:
1) општи, стратегијски и финансијски менаџмент;
2) управљање људским ресурсима;
3) организационо понашање;
4) управљање променама;
5) управљање пројектима;
6) стратегије и канали комуникације;
7) управљање јавним политикама.
- Управљање људским ресурсима
1)информациони систем за управљање људским ресурсима;
2)прописи у области радно-правних односа у државним органима;
3)компетенције за рад државних службеника;
4)базичне функције управљања људским ресурсима: анализа посла, кадровско планирање, регрутација, селекција, увођење у посао, оцењивање, награђивање и напредовање, стручно усавршавање;
5)развојне функције управљања људским ресурсима: професионални развој, инструменти развоја, управљање каријером, управљање талентима;
6) организациона култура и понашање;
7)стратешко управљање људским ресурсима.
- Управно правни послови
1)Општи управни поступак;
2)Правила извршења решења донетих у управном поступку;
3)Посебне управне поступке;
4)Управне спорове, извршење донетих судских пресуда;
5)Пракса/ставове судова у управним споровима.
- Административно-технички послови
1)Канцеларијско пословање;
2)Методе и технике прикупљања података;
3)Технике евидентирања и ажурирања података;
4)Технике припреме материјала ради даљег приказивања и употребе;
5)Методе вођења интерних и доставних књига.
- Стручно-оперативни послови
1)методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података;
2) технике обраде и израде прегледа података;
3) методе анализе и закључивања о стању у области;
4) поступак израде стручних налаза;
5) методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција;
6) технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката.
- Посебне функционалне компетенције за одређено радно место:
Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа: Закон о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе, Закон о раду, Статут градске општине Раковица, Одлука о управи градске општине Раковица.
Прописи из делокруга радног места: Закон о избеглицама, Закон о гробљима и сахрањивањима, Основни закон о правима бораца, војних инвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица.
Посебне функционалне компетенције провераваће се усменом провером одговарањем на унапред припремљена питања.
- Провера понашајних компетенција:
- Управљање информацијама
- Управљање задацима и остваривање резултата
- Оријентација ка учењу и променама
- Изградња и одржавање професионалних односа
- Савесност, посвећеност и интегритет
- Управљање људским ресурсима
Провераваће се путем интервјуа базираног на компетенцијама.
- Интервју са комисијом и вредновање кандидата:
Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа – провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
VIII Докази који се достављају током изборног поступка
Пре завршног разговора са Конкурсном комисијом кандидати су дужни да доставе, у року од 5 радних дана од пријема позива за достављање доказа, следеће доказе:
1) оригинал или оверену фотокопију уверењa о држављанству (не старије од шест месеци);
2) оригинал или оверену фотокопију изводa из матичне књиге рођених (не старије од шест месеци);
3) оригинал или оверену фотокопију дипломе којом се потврђује стручна спрема;
4) оригинал или оверену фотокопију доказа о радном искуству у струци (потврде, решења или други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком временском периоду је стечено радно искуство);
5) оригинал или оверену фотокопију уверењa надлежног органа да кандидат није правоснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци, (не старије од шест месеци);
6) оригинал или оверену фотокопију уверења о положеном државном стручном испиту (лица са положеним правосудним испитом, уместо уверења о положеном државном стручном испиту, достављају уверење о положеном правосудном испиту);
7) оригинал или оверену фотокопију доказа да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу, односно органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе, због теже повреде дужности из радног односа (само за кандидате који су већ заснивали радни однос у органима аутономне покрајине, јединице локалне самоуправе, градске општине или државном органу);
8) оригинал или оверену фотокопију изјавe по ЗУП-у у којој се странка опредељује да ли ће сама прибавити податке о чињеницама о којима се води службена евиденција или ће то орган учинити уместо ње; подноси решење о распоређивању/именовању/постављењу или решење да је нераспоређен.
Службеник (лице које је већ у радном односу у јединици локалне самоуправе) и који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању/ именовању /постављењу или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама). Фотокопије докумената које нису оверене од стране надлежног органа неће се разматрати.
Напомена: Орган, по службеној дужности прибавља податке на основу члана 9. и 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС”, бр. 18/16 и 95/18 – аутентично тумачење и 2/23), осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама.
Документи о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених и доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима.
Потребно је да кандидат попуни изјаву на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиуденција.
(Изјаву можете видети и преузети на следећем линку: Изјава-за-конкурс-2024 (1) )
IX Пријава на јавни конкурс врши се на прописаном обрасцу пријаве
Образац пријаве на овај конкурс доступан је на интернет презентацији градске општине Раковица или га лица у штампаном облику могу преузети у канцеларији број 226, градске општине Раковица, ул. Мишка Крањца бр. 12.
(Образац пријаве у Word формату можете видети и преузети на следећем линку: ПРИЈАВА (1) )
(Образац пријаве у PDF формату можете видети и преузети на следећем линку: ПРИЈАВА (1) )
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве у Управи градске општине Раковица.
X Рок за подношење пријава
Рок за подношење пријава је 15 дана од дана оглашавања обавештења о јавном конкурсу у дневним новинама.
XI Адреса на коју се подносе пријаве:
Пријаве на конкурс, са доказима о испуњености услова из огласа, подносе се Управи градске општине Раковица-Конкурсна комисија за спровођење јавног конкурса, непосредно преко писарнице Управе градске општине Раковица, Ул. Мишка Крањца бр. 12, Београд 11090 или путем поште, са назнаком: „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места Руководиоца одељења за заједничке послове и друштвене делатности градске општине Раковица“.
XII Обавеза пробног рада
Ако на овом конкурсу први пут заснива радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе, изабрано лице има обавезу да буде на пробном раду у трајању од 6 месеци од заснивања радног односа.
Напомена: Ако задовољи на пробном раду и до истека пробног рада положи државни стручни испит, лице наставља рад на радном месту на неодређено време. Ако не задовољи на пробном раду или до истека пробног рада не положи државни стручни испит, лицу престаје радни однос
XIII Лице задужено за давање обавештења о јавном конкурсу
Све информације које се тичу наведеног јавног конкурса, могу се добити на телефон, број: 011/ 3051-731 од 9,00 до 12,00 часова. Контакт особа: Биљана Ђурђевић, Одељење за заједничке послове и друштвене делатности.
*Овај конкурс се објављује на интернет страници Градске општине Раковица: rakovica.rs, на огласној табли, а обавештење о јавном конкурсу биће објављено и у дневним новинама „Српски телеграф“.
**Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене. Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
В.Д. НАЧЕЛНИКА УПРАВЕ
Снежана Јешић