СЛУЖБА КАТАСТРА НЕПОКРЕТНОСТИ
ГО РАКОВИЦА, ул. Мишка Крањца 12 (ШАЛТЕРИ: 14, 15, 16 радно време од 7.30.-15.30 )
Све информације о раду, предметима и заказивању иду преко Инфо центра РГЗ
Радно време Инфо центра је сваког радног дана од 8.00 – 15.30 часова
Пре позивања Инфо центра припремити следеће податке:
- Да ли се предмет налази у служби или на другом степену по жалби;
- Назив Службе за катастар непокретности којој је поднет захтев;
- Које године је поднет захтев.
- Број под којим је предмет заведен
Бројеви телефона Инфо центра: 011 63 55 600, 011 63 55 601, 011 63 55 602, 011 63 55 603, 011 63 55 604
еПошта Инфо центра: info.centar@rgz.gov.rs
Позивањем Инфо центра можете добити информације:
- О статусу првостепених предмета
- О статусу другостепених предмета
- Која је потребна документација за упис
- Како попунити образац за подношења захтева
- Податке о непокретностима и стварним правима на њима из базе еКатастра
- Контакт податке Служби за катастар непокретности на територији Републике Србије
Информације које НЕ ПРУЖА Инфо центар се односе на:
- Правне савете и ургенције
- Тумачење садржине исправа
- Прослеђивање позива
- Имена референата код којих се налази предмет
- Информације о поступцима који нису у надлежности катастарских служби
- Информације о временском року решавања захтева који је у обради
за све службе за катастар непокретности на територији Републике Србије.
е ЗАКАЗИВАЊЕ
Републички геодетски завод је корисницима својих услуга обезбедио сервисе помоћу којих може да се путем wеб-апликације еЗАКАЗИВАЊЕ изврши:
- Резервација термина за предају захтева на шалтеру
- Резервација термина за састанак са службеником катастра
- Провера статуса предмета
Приступ апликацији је омогућен путем следећег линка: http://rgz.gov.rs/kontakt/info-centar/ezakazivanje
е ПРИМЕДБЕ
Корисницима услуга Служби за катастар непокретности је омогућено да доставе своје примедбе преко web апликације ПРИМЕДБЕ НА РАД КАТАСТРА путем следећег линка http://rgz.gov.rs/kontakt/info-centar/primedbe-na-rad-katastra