Јавни конкурс за пријем у радни однос четири извршиоца
РЕПУБЛИКА СРБИЈА-ГРАД БЕОГРАД
ГРАДСКА ОПШТИНА РАКОВИЦА
УПРАВА ГРАДСКЕ ОПШТИНЕ
Број: 111-4/2023-V
Бeoград, 03.10.2023. године
На основу члана 4. 94. и 102. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Сл. Гласник РС“, бр. 21/16, 113/17, 113/17-др. закон, 95/18 и 114/21, члана 11-27. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Сл. Гласник РС“, бр. 95/16 и 12/22), члана 24. став 1. и 2. Закона о раду („Сл. Гласник РС“, бр. 24/05, 61/05, 54/09, 32/13, 75/14, 13/17- одлука УС 13/17 и 95/18-аутентично тумачење, члана 33. Одлуке о управи Градске општине Раковица („Сл. листа града Београда“, бр. 137/16, 126/18, 92/19, 15/20 и 81/22) и члан 28. Одлуке о организацији и систематизацији радних места у Управи градске општине Раковица и посебним организацијама општине (бр. 110-1/2022-V), начелник Управе градске општине Раковица, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
За пријем четири извршиоца у радни однос на неодређено време, у Управу градске општине Раковица, Ул. Мишка Крањца бр. 12, Београд, за попуњавање извршилачких радних места:
- Једног извршиоца на пословима КЊИГОВОЂЕ у Одељењу за буџетско и трезорско пословање, Група послова за буцетско рачуноводство
Опис послова: Води главну књигу и дневник према намени средстава, води картотеку књиговодствене евиденције, врши књижење пословних промена хронолошким редом и усаглашава са стањем у главној књизи преко аутоматске обраде података. Усаглашава односе са повериоцима и дужницима путем сагласности салда и доставља руководиоцу књиговодства на увид, врши закључивање главне књиге, закључује картице и стара се о њиховом потписивању од стране одговорног лица, саставља закључне листове за периодичне обрачуне, брине о чувању картица, дневника и прокњижене документације индиректног корисника.
За наведено радно место у звању ,,млађег саветника“ потребно је да буду испуњени следећи услови: стечено високо образовање на основним академским студијама из области економских наука у обиму од најмање 240 бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету.
- Једног извршиоца на пословима СЕКРЕТАРА МЕСНЕ ЗАЈЕДНИЦЕ у Одељењу за послове месних заједница, Одсек за послове месних заједница.
Опис послова: Врши пријем и експедицију поште месне заједнице. Води деловодни протокол, доставну књигу МЗ, и преко курира организује достављање одговорним лицима приспеле поште. Архивира и чува административно-техничку документацију. Врши пријем грађана, пријем молби и захтева грађана и исте прослеђује према стварној надлежности. Обилази територију месне заједнице са циљем евидентирања и прикупљања података о комуналним проблемима. Обрађује потребне статистичке податке за надлежне органе, а који се односе на месну заједницу. Учествује у пословима Војске Србије делу мобилизације и активностима курирског вода месне заједнице. Врши послове у вези спровођења избора. Врши распоред коришћења просторија месне заједнице и стара се о правилном коришћењу и текућем одржавању целокупног инвентара месне заједнице. Ради и остале послове по налогу руководиоца.
За наведено радно место у звању ,,сарадник“ потребно је стечено високо образовање на основним академским студијама у обиму од најмање 180 бодова, основним струковним студијама, односно на студијама у трајању до три године.
- Два извршиоца на пословима ТЕХНИЧКОГ СЕКРЕТАРА У МЕСНИМ ЗАЈЕДНИЦАМА у Одељењу за послове месних заједница, Одсек за послове месних заједница.
Опис посла: Врши пријем и експедицију поште месне заједнице. Води деловодни протокол, доставну књигу МЗ и преко курира организује достављање одговорним лицима приспеле поште. Архивира и чува административно-техничку документацију. Врши пријем грађана, пријем молби и захтева грађана и исте прослеђује према стварној надлежности. Обилази територију месне заједнице са циљем евидентирања и прикупљања података о комуналним проблемима. Врши послове у вези спровођења избора. Врши распоред коришћења просторија месне заједнице и стара се о правилном коришћењу и текућем одржавању целокупног инвентара месне заједнице. Ради и остале послове по налогу руководиоца.
За наведено радно место у звању „виши референт“, потребно је стечено средње образовање у четворогодишњем трајању.
Фазе изборног поступка и учешће кандидата:
Изборни поступак се спроводи из више обавезних фаза и то: провера понашајних компетенција, провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција и интервју са Конкурсном комисијом.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази изборног поступка.
У изборном поступку проверавају се:
- Опште функционалне компетенције (за сва радна места), и то:
– „Организација и рад државних органа Републике Србије“– провераваће се усменом симулацијом.
– „Дигитална писменост“ – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару).
– „Пословна комуникација“ – провераваће се усменом симулацијом.
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
- Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада:
- За радно место књиговође
Финансијско материјални послови:
1)буџетски систем РС;
2) међународни рачуноводствени стандарди у јавном сектору;
3) методе и поступци финансијског планирања, анализе и извештавања;
4) терминологија, стандарди, методе и процедуре из области буџетског рачуноводства и извештавања;
5) поступак планирања буџета и извештавања;
6) поступак извршења буџета;
7) релевантни софтвери.
- За радно место секретара и техничког секретара месне заједнице
Административно-технички послови:
1)Канцеларијско пословање;
2)Методе и технике прикупљања података;
3)Технике евидентирања и ажурирања података;
4)Технике припреме материјала ради даљег приказивања и употребе.
- Посебне функционалне компетенције за одређено радно место:
За радно место књиговође
- Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа: Закон о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе, Закон о раду, Статут градске општине Раковица, Одлука о управи градске општине Раковица.
- Прописи из делокруга радног места: Закон о буџету РС, Закон о буџетском систему, Закон о рачуноводству и ревизији.
- Процедуре и методологије из делокруга радног места: Одлука о буџету ГО Раковица, Правилник о изменама и допунама правилника о звањима, занимањима и платама запослених у управи ГО Раковица.
За радно место секретара месне заједнице
- Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа
Закон о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе, Закон о раду, Статут градске општине Раковица, Одлука о управи градске општине Раковица.
За радно место техничког секретара у месној заједници
- Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа: Статут градске општине Раковица, Одлука о управи градске општине Раковица.
Посебне функционалне компетенције провераваће се усменом провером одговарањем на унапред припремљена питања.
- Понашајне компетенције: управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; оријентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа и савесност, посвећеност и интегритет – провераваће се путем интервјуа базираног на компетенцијама (за сва радна места).
- Интервју са комисијом и вредновање кандидата:
Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа – провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено, за сва радна места).
Општи услови за запослење:
Да је учесник конкурса пунолетан држављанин Републике Србије; да има прописано образовање; да испуњава остале услове одређене законом, другим прописом и актом о систематизацији радних места; да није правоснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци, да учеснику конкурса није раније престајао радни однос у државном органу, односно органу аутономне покрајине и јединице локалне самоуправе, због теже повреде дужности из радног односа.
Докази који се прилажу уз пријаву:
-уверење о држављанству (не старије од шест месеци);
-извод из матичне књиге рођених (не старије од шест месеци);
-диплома којом се потврђује стручна спрема;
-уверење надлежног органа да кандидат није правоснажно осуђиван на безусловну казну затвора (не старије од шест месеци);
-уверење о положеном државном стручном испиту (лица са положеним правосудним испитом, уместо уверења о положеном државном стручном испиту, достављају уверење о положеном правосудном испиту; лица која немају положен државни стручни испит могу се примити на рад под условом да положе државни стручни испит до окончања пробног рада);
Радни однос се заснива на неодређено време, а за кандидате који раније нису заснивали радни односу у органима аутономне покрајине, јединице локалне самоуправе, градске општине или државном органу, пробни рад је обавезан и траје шест месеци. Службеник на пробном раду полаже државни стручни испит до окончања пробног рада.
-очитана лична карта и
-CV.
Одредбом чл. 9. и 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/2016, 95/2018 – аутентично тумачење и 2/2023 – одлука УС) прописано је, поред осталог, да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама.
Документ о чињеницама о којима се води службена евиденција је: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених.
Потребно је да учесник конкурса, уз напред наведене доказе, достави изјаву којом се опредељује за једну од могућности: да орган прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандидат учинити сам.
Пример изјаве се налази на сајту Градске општине Раковица.
Садржина пријаве и докази који се прилажу уз пријаву:
Пријава на конкурс садржи име и презиме кандидата, датум и место рођења, адресу становања, број телефона, e-mail адресу и податке о образовању. Пријава мора бити својеручно потписана.
Провера оспособљености, знања и вештина кандидата у изборном поступку:
Кандидати чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве и потпуне, уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове за рад на оглашеном радном месту о провери стручних оспособљености, знања вештина који се вреднују у изборном поступку, биће писмено обавештени као и путем телефона или e-mail адресе коју наведу у пријави. Провера ће бити обављена у просторијама Градске општине Раковица, Ул. Мишка Крањца бр. 12.
Напомена: Пријаве уз које нису достављени сви потребни докази као и неблаговременe, неразумљиве и недопуштене пријаве биће одбачене закључком.
Овај конкурс се објављује на интернет страници Градске општине Раковица: rakovica.rs, огласној табли Градске општине Раковица и у дневним новинама „Српски телеграф“.
Рок за подношење пријава са доказима о испуњењу услова конкурса је 15 дана од дана оглашавања обавештења о јавном конкурсу у дневним новинама „Српски телеграф“.
Адреса на коју се подносе пријаве:
Пријаве на конкурс, са доказима о испуњености услова из огласа, подносе се Управи градске општине Раковица-Конкурсна комисија за спровођење јавног конкурса, непосредно преко писарнице Управе градске општине Раковица, Ул. Мишка Крањца бр. 12, Београд 11090 или путем поште, са назнаком: „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места“- са назнаком радног места на које се конкурише.
Све информације које се тичу наведеног јавног конкурса, могу се добити на телефон: број 011/ 3051-731 од 9,00 до 12,00 часова. Контакт особа: Биљана Ђурђевић, Одељење за заједничке послове и друштвене делатности.
Изјаву која је неопходна за пријаву на конкурс можете видети и преузети на следећем линку: